De eerste werkdag

3 maart 2020 - Oranjestad, Aruba

Na een goede reis, het ophalen van de auto en het rekken van de bedtijd door een drankje te doen, was het zondag tijd voor een ritje rond het eiland. We hebben in vogelvlucht wat punten gezien die we moeten bekijken en zijn geëindigd op Baby beach. Een mooi wit strand waar we een lekker drankje hebben gedaan.
later die avond hebben we heerlijk Italiaans gegeten op Aruba 🤪

Maar vandaag, maandag, was het toch echt tijd om aan het werk te gaan. We moesten vroeg op en waren lekker bijtijds op de ok. 6.30 uur. Met de nog Nederlandse tijd in ons systeem (11.30 uur) was dat niet direct een opgave. We reden in 1 keer goed dus ook dat was leuk meegenomen.
Ze staan hier ook met drie man op een ok (ok ass) en je mag dus vaak aan tafel. Na een snelle rondleiding op het complex mocht ik gelijk assisteren. Ik zat er direct lekker in. Halverwege de ochtend moest ik mij melden bij HR, een gebouw aan de andere kant van het parkeerterrein. Dus omkleden en de warmte in. Na HR weer terug naar de ok, daar is het helaas net zo koud als bij ons op de ok. Brrr. De jasjes waren even op helaas. Niet direct bekend wanneer ze er weer zijn.
tussendoor hebben we even met z’n allen pauze gehad aangezien er niet genoeg aflos beschikbaar was. En daarna weer door. Uiteindelijk waren we iets later klaar en gingen we 15.30 naar huis. Nog heel even gestopt bij de Super food voor wat eten en door naar het zwembad. Al met al een prima dagje.

1. Dick en Netty:
    3 maart 2020
    Leuk zo’n blog. Was een lange reis, maar wel met WIFI! Mooi dat dit tegenwoordig kan.
    Lekker klimaat en mooie stranden daar he? Het is een klein eiland, maar er valt genoeg te zien. O.m. beklimmen van de Hooiberg met prachtig zicht op het eiland.